Ogólne warunki współpracy

Przedstawione na platformie produkty sprzedajemy na terenie całej Polski.
Zamówienia z terenu województwa śląskiego dowozimy transportem własnym, do pozostałych odbiorców towar wysyłamy kurierem.
Minimum logistyczne dla darmowych wysyłek kurierskich to 600,00 zł netto.

Do zamówień poniżej kwoty 600,00 zł netto doliczamy następujące koszty przesyłki:

  • przesyłka standardowa do 30kg – 20,00 zł netto
  • przesyłka za pobraniem do 30kg – 25,00 zł netto

Zamówienia można składać:

  • u swoich opiekunów handlowych;
  • mailem na adres: zamowienia@phuclean.pl;
  • pod numerem telefonu 32 307 13 87;
  • osobiście w Salonie Sprzedaży, ul. Siemianowicka 98 w Bytomiu;
    otwarte od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00;
  • przez platformę B2B pod adresem b2b.phuclean.pl

ZWROT TOWARU DOSTĘPNEGO W KATALOGU PHU CLEAN

  • Zwrot towaru możliwy jest w terminie 21 dni od daty zakupu.
  • Zwracany towar musi posiadać oryginalne, nienaruszone opakowanie, nie może być używany.
  • Zwrotom nie podlega materiałowa galanteria stołowa, produkty personalizowane oraz wyprzedażowe.
  • Przed wystawieniem faktury korygującej towar jest weryfikowany przez magazyn PHU Clean. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z powyższymi wytycznymi zwroty nie będą przyjmowane.

ZWROT SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO – TOWARY Z KATALOGÓW PARTNERÓW PHU CLEAN

  • Zwrot sprzętu gastronomicznego odbywa się na warunkach określonych przez partnerów PHU Clean, czyli producentów i importerów tego sprzętu.
  • W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z opiekunem handlowym.